Servicii imobiliare dezvoltatori

Consideram ca un parteneriat continuu bazat pe încredere reciproca și profesionalism este in măsura sa asigure succesul in identificarea soluțiilor optime pentru fiecare proiect în parte. Oferim servicii imobiliare dezvoltatori la standarde inalte de catalitate. 

Cunoașterea in detaliu a specificului clienților noștri este esențiala pentru noi. În acest fel identificam soluții complete, eficiente in interesul particular al fiecăruia proiect. 

Credem in transparenta in procesul decizional al identificării soluției optime pentru fiecare proiect in parte, precum si in estimarea realista asupra costurilor pe care aceasta le implica. Implicarea partenerilor oferă promptitudine decizionala si eficienta in stabilirea si implementarea strategiei. 

Servicii imobiliare dezvoltatori

Colaborarea îndeaproape presupune informarea si consultarea constanta a clienților noștri cu privire la dorințele si necesitățile acestora precum si cu privire la strategia propusa si rezultatele obținute. Oferim servcii imobiliare dezvoltatori bazate pe:

Calificativele cheie :

  • Cunoaștere detaliată a sectorului real estate. Membrii echipei noastre au o expunere semnificativă și specializată în sectorul imobiliar. Într-o piață dificilă și în continuă evoluție, avem reputația de a fi oferit sfaturi practice, bazate pe o bună cunoaștere în detaliu a aspectelor legate de identificarea soluțiilor optime de realizare si implementare a strategiei de vânzări.
  • Comunicarea permanentă, eficientă si directă la nivel de partener. Suntem receptivi, prompți si eficienți in oferirea suportului necesar prin comunicare directă și permanentă cu unul dintre partenerii de proiect al societății noastre care deține experiență solida in domeniu.
  • Relaționare excelenta cu actorii semnificativi din piață. Prin abordarea cu profesionalism si seriozitate in proiecte anterioare am construit o relație solida cu mulți jucători importanți de pe piață atât investitori cat si contractanți și autorități publice din sectorul imobiliar.
  • Stabilirea de strategii personalizate. Echipa noastră identifica si valorifica strategii orientate strict către interesul fiecărui client, astfel încât asistenta acordată va reprezenta o soluție personalizată, bazată pe cele mai bune practici internaționale și locale.

 Suntem partenerul dumneavoastră în realizarea proiectelor imobiliare, de la stabilirea contextului de piață și targetarea potențialilor clienți, stabilirea strategiei de promovare și de vânzare, și până la semnarea contractelor finale.

Oferim servicii imobiliare dezvoltatori in orasulul Cluj napoca.

Cu o experiență vastă în furnizarea de servicii pentru dezvoltatori, echipa Estate Hub ofera servicii imobiliare dezvoltatori si realizează planuri de marketing și vânzări, adaptând nevoile dezvoltatorului la cerințele pieței. Pentru că lucrăm constant alături de companii locale și internaționale pentru a dezvolta campanii de marketing și PR, inclusiv BTL, ATL și digital, putem garanta elaborarea unor strategii de promovare la costuri optime, cu cea mai bună eficiență de impact. Astfel, acționam pentru dezvoltatori asemenea unui departament intern de Marketing, PR și Vânzări, aducând ca beneficii directe reducerea costurilor și optimizarea proceselor.

Cunoaștem piața imobiliară și suntem conștienți de faptul că fiecare proiect necesită o abordare diferită și că nu există o rețetă generală care să poată fi aplicată și implementată. De aceea, obiectivele noastre sunt aceleași cu cele ale dezvoltatorului și colaborarea este un parteneriat creat pentru a obține rezultatele și a atinge obiectivele stabilite.

Prin parteneriatul permanent cu specialiști și experți din diferite domenii (arhitectură, domeniul financiar-bancar, juridic, marketing și vânzări, companii media & advertising, specialiști în promovarea online și web design, specialiști în administrarea platformelor media , etc.) am constituit o echipă omogenă, capabilă să ofere servicii imobiliare dezvoltatori si o strategie de abordare a proiectelor și tranzacțiilor imobiliare, atât din perspectivă economică în scopul optimizării costurilor și profitabilității, a abordării pieței prin identificarea nevoilor actuale ale clienților țintă, cât și a promovării eficiente și realizării planului de încasări agreat cu dezvoltatorul.

servicii complete
pentru proiecte imobiliare

SERVICII DEZVOLTATORI

obiectivele noastre

Personal si birou de vânzări dedicat

Acționam ca un departament intern de marketing si vânzări, cu personal dedicat fiecărui proiect in parte, format dintr-o echipa de experți din diferite domenii (marketing și vânzări, specialiști în promovarea online ,web design si  social media )

Serviciile noastre

Faza 1: Consultanta imobiliara faza pre-sales (Marketing si Strategie Vânzări)

Analiză -poziționare -tema de proiectare 

  • analiza si studii de piața 
  • poziționare/stabilire target si profil clienți
  • stabilirea mixului de unități locative
  • asistenta in realizarea temei de proiectare
  • Identificarea de avantaje sau servicii suplimentare care ar putea fi oferite potențialilor cumpărători pentru a grăbi decizia de achiziție

Stabilirea pretului de vanzare

  • Diferențierea unităților locative in funcție de vandabilitate 
  • Stabilirea preturilor/ unitate locativa (in funcție de suprafețe, orientare, avantaje/dezavantaje, calitatea spațiului interior, etc)
  • Stabilirea obiectivelor financiare dorite împreună cu dezvoltatorul

Website dedicat

  • Optimizat pentru mobil si tableta
  • Material si realizare conținut incluse
  • Cumpărarea domeniilor online si găzduire server dedicat
  • actualizarea in timp real a apartamentelor vândute/disponibile;
  • administrarea si actualizarea permanenta a conținutului si informațiilor publicate in funcție de evoluția proiectului.
  • administrarea mesajelor primite prin intermediul formularului de contact online
  • Newsletter dedicat 

Optimizare planuri apartamente

  • Analiza planșelor de arhitectura
  • Optimizarea compartimentărilor 
  • Ajustarea mobilării interioare si  adaptarea unităților profilului de client identificat
  • Identificarea unităților care ar putea prezenta probleme de vandabilitate si găsirea soluțiilor pentru eliminarea acestor probleme din faza de proiect

Identitatea vizuala - Branding complet

  • nume si identitate
  • realizarea de logo,
  • slogan, vizual principal,
  • linie de comunicare verbala si vizuala
  • realizarea de materiale necesare lansării si promovării proiectului: bannere online, panouri publicitare, materiale tipărite, livrabile) 

Marketing Online

  • Campanii online integrate (Google ads,  SEO, display, re-targeting)
  • Realizarea si publicarea de articole online in publicațiile online agreate de comun acord
  • Administrare profil si campanii social media (Facebook, Instagram, vimeo, LinkedIn, Google plus)
  • Ofertarea prin site-uri dedicate imobiliarelor, administrarea paginilor de proiect dedicate si administrarea anunțurilor.

Structurarea planului de vânzări si încasări

  • stabilirea obiectivelor financiare împreuna cu dezvoltatorul
  • Stabilirea pachetelor promoționale in funcție de planul de vânzări
  • structurarea planului de încasări  
  • elaborarea modelului de antecontract/contract si pregătirea documentelor necesare semnării contractelor

Pachet complet materiale prezentare proiect

  • Broșura de prezentare/Catalog de prezentare,
  • pliante, volante cu amprentele fiecărui tip de apartament,
  • mape,
  • randari arhitecturale de exterior,
  • schițe de design ale compartimentării interioare ale apartamentelor

Marketing Offline:

  • Branding locație ( realizarea materialelor necesare pentru împrejmuirea șantierului cu bannere outdoor, randari ale proiectului si detalii de contact)
  • Promovare prin intermediul panourilor outdoor
  • Campanii radio
  • Sampling flyere
  • Participarea la evenimente si târguri de specialitate ( daca este cazul)

Faza 2:Vânzare apartamente (Asistența la negociere si semnarea contractelor si servicii post vânzare)

Vânzare apartamente

  • Birou de vânzări cu personal dedicat
  • Info-line zilnic dedicat clienților intre orele 10:00-18:00
  • Instruire , urmărire si coordonare personal vânzări in negocierea ofertelor si promisiunilor de vânzare- cumpărare
  • raportarea periodica a stadiului vânzărilor 
  • ajustarea periodica a preturilor
  • Colaborarea cu agențiile imobiliare locale , informarea si coordonarea acestora
  • însoțirea clienților in vizitele pe șantier

Semnare promisiuni vânzare-cumpărare

  • Însoțirea cumpărătorului la notar pentru semnarea promisiunilor de vânzare - cumpărare si a contractelor finale
  • Programarea si transmiterea către biroul notarial a actelor necesare semnării.
  • Generare de rapoarte periodice privind stadiul vânzărilor si avansurile încasate.
  • Menținerea relației cu clienții si informarea acestora asupra evoluției proiectului, intabulare, predare apartamente , etc.

Semnare contracte finale si servicii post vânzare 

  • Semnarea contractelor finale
  • Pregătirea documentelor necesare pentru cumpărătorii cu credite ipotecare și comunicarea acestora către banca creditoare
  • Păstrarea legăturii in permanență cu biroul notarial pentru comandarea CF-urilor si documentelor necesare încheierii contractelor de vânzare-cumpărare
  • Predarea apartamentelor si realizare proceselor verbale de predare primire

Serviciile noastre

Faza 1: Consultanta imobiliara faza pre-sales, Marketin1g si Strategie Vânzări

Analiză -poziționare -tema de proiectare 

  • analiza piața comparativa
  • poziționare/stabilire target si profil clienți
  • stabilirea mixului de unități locative
  • asistenta in realizarea temei de proiectare
  • Identificarea de avantaje sau servicii suplimentare care ar putea fi oferite potențialilor cumpărători pentru a grăbi decizia de achiziție

Stabilirea pretului de vanzare

  • Diferentierea unitatilor locative in functie de vandabilitate 
  • Stabilirea preturilor/ unitate locativa (in funcție de suprafețe, orientare, avantaje/dezavantaje, calitatea spațiului interior, etc)
  • Stabilirea obiectivelor financiare dorite impreuna cu dezvoltatorul

Website dedicat

  • Optimizat pentru mobil
  • Structura si realizare conținut incluse
  • Cumpărarea domeniilor online si găzduire server dedicat
  • actualizarea in timp real a apartamentelor vândute/disponibile;
  • administrarea si actualizarea permanenta a conținutului si informațiilor publicate in funcție de evoluția proiectului.
  • administrarea mesajelor primite prin intermediul formularului de contact online
  • Newsletter dedicat 

Optimizare planuri apartamente

  • Analiza planșelor de arhitectura
  • Ajustare compartimentări interioare
  • Propunerea si optimizarea mobilării interioare si  adaptarea soluțiilor pentru profilul de client identificat
  • Identificarea apartamentelor care ar putea prezenta probleme de vandabilitate si găsirea soluțiilor pentru eliminarea acestor probleme din faza de proiect

Identitatea vizuala - Branding complet

  • nume si identitate
  • realizarea de logo,
  • slogan, vizual principal,
  • linie de comunicare verbala si vizuala
  • realizarea de materiale necesare lansării si promovării proiectului: bannere online, panouri publicitare, materiale tipărite, livrabile) 

Marketing Online

  • Campanii online integrate (Google ads, SEO, display, re-targeting)
  • Realizarea si publicarea de advertoriale online in publicațiile online agreate de comun acord
  • Social media (Facebook, Instagram, vimeo, linkedin, Google plus)
  • Ofertarea prin site-uri dedicate imobiliarelor, administrarea paginilor de proiect dedicate si administrarea anunțurilor.

Structurarea planului de vânzări si încasări

  • stabilirea obiectivelor financiare împreuna cu dezvoltatorul
  • eșalonarea transelor de încasări de la client (la faza de antecontract, terminarea structurii , predarea apartamentelor, etc)
  • elaborarea draftului de antecontract/contract
  • pregatirea documentelor necesare semnarii contractelor

Pachet complet materiale prezentare proiect

  • Broșura de prezentare/Catalog de prezentare,
  • pliante, volante cu amprentele fiecărui tip de apartament,
  • mape,
  • randari arhitecturale de exterior,
  • schițe de design ale compartimentării interioare ale apartamentelor

Marketing Offline:

  • Branding locație ( realizarea materialelor necesare pentru împrejmuirea șantierului cu bannere outdoor, randari ale proiectului si detalii de contact)
  • Promovare prin intermediul panourilor outdoor
  • Campanii radio
  • Sampling flyere
  • Participarea la evenimente si târguri de specialitate ( daca este cazul)

Faza 2:Vânzare apartamente. Asistența la semnarea promisiunilor vânzare-cumpărare și  contractelor finale. Servicii post vanzare

Vânzare apartamente

  • Birou de vanzari cu personal dedicat
  • Info-line zilnic dedicat clientilor intre orele 10:00-18:00
  • Instruire , urmărire si coordonare personal vânzări in negocierea ofertelor si promisiunilor de vânzare- cumpărare
  • Colaborarea cu agențiile imobiliare locale , informarea si coordonarea acestora
  • însoțirea clienților in vizitele pe șantier

Semnare promisiuni vânzare-cumpărare

  • Însoțirea de către personalul de vânzări a cumpărătorului la notar pentru semnarea promisiunilor de vânzare - cumpărare si a contractelor in forma autentica.
  • Generare de rapoarte periodice privind stadiul vânzărilor si avansurile încasate.
  • Menținerea relației cu clienții si informarea acestora asupra evoluției proiectului, intabulare, predare apartamente , etc.

Semnare contracte finale si servicii post vânzare 

  • Însoțirea de către personalul de vânzări a cumpărătorului la notar pentru semnarea contractelor in forma autentica.
  • Pregătirea documentelor necesare pentru cumpărătorii cu credite ipotecare și comunicarea acestora către banca creditoare
  • Păstrarea legăturii in permanență cu biroul notarial pentru comandarea CF-urilor si documentelor necesare încheierii contractelor de vânzare-cumpărare
  • Predarea apartamentelor si realizare proceselor verbale de predare primire

Aveți întrebări suplimentare?

Haideți să discutăm

error: Continut protejat cu drepturi de autor